En nye kampagnemodel fra Alfa Romeo skal lokke kunder fra BMW, Volvo og Audi til det italienske mærke. Alfa Romeo Giulia Evoluzione er spækket med udstyr og du sparer tilmed penge.
Den nyeste variant af den Alfa Romeo Giulia er på vej. Der er tale om kampagnemodellen Giulia Evoluzione, der er baseret på en Giulia Sprint. Den kommer med en benzinmotor på 2.0 liter, som yder 200 hk. Motoren ledsages af en 8-trins automatisk gearkasse, der sammen med det præcise styretøj sikrer den køreglæde, som er modellens DNA.
Mere udstyr til en lavere pris
Den store pakke med ekstraudstyr forhøjer køreglæden og komforten ved Evoluzione. Det omfatter
- tonede ruder
- splitbagsæde (40/20/40)
- adaptiv fartpilot
- gearskifte-paddles bag rattet
- 19” alufælge med RunFlat-dæk
- opgraderede bremser og røde bremsekalibre.
Desuden har den altså al standardudstyret fra Giulia Sprint, hvilket omfatter bl.a. 8,8” Alfa Connect multi-touchskærm med Uconnect LIVE, ALFA DNA-vælger med 3 køreprogrammer, Apple CarPlay, 7” TFT-farvedisplay i instrumentgruppen, 6-vejs justérbare elektriske forsæder med memory for fører, 25W Bi-Xenon-forlygter, LED-kørelys og -baglygter, lys- og regnsensor, parkeringspakke (med parkeringssensor for og bag samt bakkamera) og assistentpakke (med automatisk fjernlys-assistent, automatisk nedblændelige bak- og sidespejle, blindvinkelalarm med automatisk aktiv vognbaneassistent og skiltegenkendelse samt træthedsovervågning).
Prisen for Alfa Romeo Giulia Evoluzione er 449.990 kr. og den kan opleves hos forhandlere fra slutningen af november.
Foto: Alfa Romeo
alfa romeoalfa romeo giuliaevoluzionegiulia